Zöld jelzést kapott a Colonnade: elindult az Unitravel kárigények feldolgozása.

A Colonnade Biztosító az érintett utasok kárigényeit a vonatkozó jogszabályok keretein belül, a vagyoni biztosíték alapján rendezi. A biztosító számára kiemelten fontos, hogy a kialakult helyzetben az ügyintézés megbízható, jogszerű és az ügyfelek igényeire fókuszáló módon valósuljon meg. Tapasztalt munkatársaink egy megerősített ügyfélszolgálati háttérrel állnak rendelkezésre, hogy az érintettek a folyamat minden szakaszában gyors és hatékony támogatásban részesüljenek - áll a biztosító közleményében.
A gördülékeny ügyintézés elősegítése érdekében kérik, hogy az érintett utasok a kárigényhez szükséges dokumentumokat legkésőbb 2025. augusztus 31-ig juttassák el a biztosító részére. Az ügyintézés megkönnyítése érdekében a kárbejelentéseket a kizárólag erre az ügyre létrehozott e-mail-címre várják: [email protected].
A szükséges iratok részletes felsorolása és a kárigények benyújtásával kapcsolatos, aktuális információk mind elérhetők a Colonnade hivatalos weboldalán.