Kreatív Online - Új korszak kezdődik a Spiegelnél: 46 fős csapattal debütál a Crossmedia szuperrovat!

Az új részleg három vezetővel és összesen 46 munkatárssal büszkélkedhet, amelynek célja, hogy a közösségi média hatását és hangját integrálja Németország egyik legrangosabb magazinjába. Ezzel a lépéssel új célcsoportokat kívánnak megszólítani a Spiegel olvasói között – áll a április 7-i bejelentésben.
Az újonnan létrejött multimédiás részleg vezetői triója a cégen belülről érkezik, és mindhárman jelentős tapasztalattal rendelkeznek a médiában. Carolin Katschak, a 37 éves szakember, korábban a Spiegel szerkesztőségében dolgozott, ahol voice-, social- és videószerkesztői feladatokat látott el. 2018 óta a német magazin csapatának fontos tagja. Anne Martin, aki 42 éves, 2014 óta a videós osztály szerkesztője, és folyamatosan előrelépett a ranglétrán: 2019-ben osztályvezető-helyettesi, majd 2022-ben osztályvezetői pozíciót töltött be. Johanna Röhr, a 34 éves szakember, 2016 óta a Spiegel munkatársa, ahol a közösségi média osztály helyettes vezetőjeként és a Strategy & Operations csapat tagjaként szerzett tapasztalatot. 2023-ban őt nevezték ki a fejlesztési osztály ügyvezető szerkesztőjévé.
A 46 fős új rovattal a Spiegel szeretné megerősíteni márkajelenlétét a közösségi oldalakon, elmélyíteni az olvasókkal való kapcsolatot és új célcsoportokat nyitni hírvideókkal, podcastokkal és videóriportokkal.
"A voice-, videó- és közösségimédia-formátumok közötti határok egyre inkább elmosódnak" - írja Dirk Kurbjuweit, a Spiegel főszerkesztője. "Ugyanakkor a közösségi média, mint információforrás jelentősége növekszik. Az új Crossmedia részleggel figyelembe vesszük ezeket a fejleményeket, és teljes mértékben ki tudjuk aknázni számos erősségünket - a nyomozó kutatástól a politikai elemzésen át a tanácsadásig - még a változó médiakörnyezet mellett is."