Feszültség és izgalom kavarog a magyar online közösségben a Temu legújabb futárszolgálatának bevezetése kapcsán.


A kínai Temu május elején új magyar logisztikai partnert választott, de a váltás nem mindenki tetszését nyerte el.

Az online rendelések piacát vezető kínai Temu május elején az iMile Hungaryra cserélte le korábbi kiszállító partnereit. A webáruház vásárlói azonban nem túl elégedettek a cserével. Az Economx a futár cég munkájával elégedetlen ügyfelek közösségi médiában megjelent rémtörténetei közül szemezgetett.

azért elégedetlenek a kiszállító céggel, mert

A csomag kézbesítésekor nem sikerült felvenni a kapcsolatot a vevővel, azonban a megrendelők határozottan állítják ennek ellenkezőjét.

A panaszkodó ügyfelek számára rejtély marad, hová tűntek a megérkezésre váró csomagjaik, és a kártérítési igények is eredménytelenek maradnak. Eközben Kínából a reklamációk és visszatérítések kezelése zökkenőmentesen zajlik.

Related posts