Egy új neobank izgalmas tervekkel vág neki az európai piacnak, és a terjeszkedésére készül.


Fedezd fel a bankok és a fintech innovátorok közötti izgalmas versenyt november 4-i Banking Technology eseményünkön! Ne hagyd ki a lehetőséget, hogy részese legyél ennek a dinamikus diskurzusnak. Regisztrálj most, és tudj meg többet a részletekről!

Az új üzleti stratégia lényege, hogy Németország, Hollandia, Dánia és Franciaország piacán az Ageras összes márkája - köztük a dán Billy, a holland Zervant, Tellow és Employes, a német Kontist, valamint a francia Shine - egy egységes, Shine név alatt folytatja működését. A szolgáltatások portfóliója, amely magában foglalja a vállalati bankszámlákat, számlázási megoldásokat és könyvelési szolgáltatásokat, integrálódik, így az ügyfelek fokozatosan egyetlen felületen érhetik el az összes szükséges eszközt. Franciaországban a teljes funkcionalitásra 2026 elejére lehet számítani.

Az irányváltást Jean-Baptiste Sciandra, a Shine francia vezetője és az Ageras bevételi igazgatója irányítja. Ő úgy véli, hogy a Shine a csoport legnevesebb és legkönnyebben nemzetköziesíthető márkája, és az akvizíció forradalmi változásokat hoz: az Ageras európai munkavállalóinak száma körülbelül 200-ról 450-re emelkedett.

Az üzleti stratégiánk középpontjában egy olyan innovatív, költséghatékony modell áll, amely lehetővé teszi a nagy volumenű működést. Ehhez a modern technológiákra támaszkodunk, elkerülve a hagyományos, elavult rendszereket, és kihasználva a fizikai fiókok hiányát.

Feszültséggel teli versengés bontakozik ki a Shine számára kulcsfontosságú piaci szegmensért, ahol a tíz fő alatti vállalkozások dominálnak, de ez a terület még mindig 90%-ban a hagyományos bankok uralma alatt áll. A Shine/Ageras 350 ezer ügyféllel vág neki a versenynek, olyan versenytársakkal szemben, mint a Qonto, a Pennylane és a Revolut, akik szintén a "komplett megoldások" irányvonalát képviselik. A kihívás abban rejlik, hogy ki tudja a legsimábban integrálni a napi pénzügyi műveleteket, a számlázást és a könyvelést.

A Shine-t 2020-ban szerezte meg a Société Générale, amely öt év elteltével, 2025-ben az Agerasnak adta el. A kezdeti profitorientált megközelítés után most a növekedés és a nemzetközi integráció áll a középpontban: a Shine csapatából több vezető is csoportszintű pozíciót kapott, ezzel is erősítve a globális együttműködést.

Related posts